Komenda Powiatowa Policji w Nisku uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP, która umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.
Usługa dostępna jest na stronie: www.podkarpacka.policja.gov.pl
URI /kpp-nisko/SkrytkaESP
Złożenie pisma do urzędu możliwe jest po spełnieniu podanych na powyższej stronie warunków, zarejestrowaniu się i zalogowaniu a także wybraniu miejsca załatwienia sprawy :
- Gdzie chcesz załatwić sprawę wybrać miasto Nisko i woj. Podkarpackie;
- wpisaniu nazwy urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Nisku (nazwę należy wpisać po wcześniejszym kliknięciu na link: Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę);
- i kliknięciu ikonki Filtruj.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym; Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość osobistego doręczania przez interesantów dokumentów do Komendy Powiatowej Policji w Nisku:
Komenda Powiatowa Policji w Nisku
ul. Sandomierska 6
37-400 Nisko
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 (w sekretariacie urzędu)
Dokumenty podpisane cyfrowo można doręczyć przy użyciu nośników umożliwiających zapis elektronicznego urzędowego poświadczenia odbioru (pendrive, CD-RW).